شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ق.ظ

تبریک

       

                                   


شورای اسلامی و دهیاری روستای مند

۹۵/۰۹/۱۱
مرتضی نوریان

نظرات (۱)

سلام
ضمن تبریک این ایام به شما خدمتگزاران و تشکر از زحماتی که بابت بهبود معابر روستا متقبل شده اید. سفری کوتاه به روستا داشتم پیشنهاد داشتم با توجه به اینکه معابر اصلی آسفالت شده است برای جلوگیری از حرکت سریع وسایل نقلیه خصوصا کسانی که از روستاهای مجاور این مسیر را به عنوان تردد برای عبور انتخاب می کنند و آن اینکه در ورودی روستا (ابتدای خ شهید دانشفر، ابتدای خ امام حسین و ابتدای خ کشاورز) تابلو حداکثر سرعت نصب شود.

البته سرعتگیر هم خوب است اما تابلو حداکثر سرعت مزایایی دارد که از آن جمله قانونی شدن سرعت وسایل است و سرعت مجاز رانندگی در سطح روستا را تعریف می کند. در برخی شهرکها سرعت مجاز 30 کیلومتر است (مثلا حداکثر سرعت مجاز در این شهرک 30 کیلومتر بر ساعت است)  که البته خیلی کند بنظر می رسد بیشتر از 40 هم بنده خودم آزمایش کردم که به نظر سرعت زیاد است اما بین این دو بنظرم سرعت خوبی است که در این باره نظر کارشناسان فن را میشود جویا شد.

با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی