شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

خبر 3

81460413-6197552
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی:

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: با تخصیص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و مشارکت خیرین گناباد ۶ مدرسه در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

سید هدایت الله هاشمی نسب در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه افتخار روستای مند گناباد و در گفتگو با خبرنگار ندای گناباد گفت: استان خراسان رضوی با ۳ هزار و ۶۰۰ خیر مدرسه ساز از لحاظ تعداد و میزان تعهد خیرین در مشارکت با دولت دارای رتبه برتر کشوری است.

وی افزود: در همین راستا و با مشارکت خیرین حدود۳۶۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد و سالانه این پروژه ها با جذب اعتبارات دولتی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

هاشمی نسب به اشاره به اینکه ۷۰ میلیارد ریال برای توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گناباد اعتبار تخصیص داده شده است، گفت: با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین گناباد ۶ مدرسه در شهرستان گناباد به بهره برداری یا در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از نخبگان گنابادی دارای مسئولیت های اجرایی در سطح کشور هستند، افزود: مدرسه سازی پایه و اساس توسعه و پیشرفت جامعه می باشد چراکه با آموزش فرزندان در مدارس، آینده کشور تامین می شود و در همین راستا خیرین گنابادی که در سایر شهرهای کشور سکونت دارند، در تعیین سرنوشت فرزندان همشهری خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

هاشمی نسب ادامه داد: البته انجمن خیرین مدرسه ساز شهرستان گناباد در سطح استان پیشتاز هستند اما با وجود پتانسیل های خوبی که در این شهرستان با وجود مردمانی خون گرم، قانع و باتقوایی وجود دارد، انتظار مشارکت خیرین در امر نوسازی مدارس بیشتر احساس می شود.

۹۴/۱۱/۰۱
مرتضی نوریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی