شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

اختصاص بودجه برای روستای مند

                                        

فرماندار گناباد: 

اختصاص 900 میلیون ریال از اعتبارات 

 زیارت شهرستان گناباد به حسینیه روستای مند

فرماندار گناباد گفت: برای نخستین بار، ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از اعتبارات زیارت خراسان رضوی به شهرستان گناباد اختصاص یافت.موسی‌الرضا صائمی‌فرد، فرماندار گناباد صبح امروز، هفتم تیرماه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که در محل فرمانداری گناباد برگزار شد، گفت: برای نخستین‌بار از اعتبارات زیارت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار به شهرستان گناباد اختصاص یافت.

فرماندار گناباد رویکرد توزیع اعتبارات زیارت را شهرستانی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های زائرپذیر عنوان کرد و افزود: بر اساس مدل اجرایی توزیع اعتبارات، تخصیص بودجه با سه اولویت فوری، ضروری و بااهمیت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان گناباد به عنوان ورودی استان خراسان رضوی از سمت استان‌های جنوب و جنوب شرقی کشور، بر فراهم کردن امکانات و شرایط رفاهی برای پذیرایی از زائران علی بن موسی الرضا(ع) تأکید و عنوان کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته، ۱۰ درصد آن یعنی یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال برای تکمیل پروژه توسعه مصلی گناباد اختصاص می‌یابد.

صائمی‌فرد با بیان اینکه شهر کاخک به عنوان جنوبی‌ترین منطقه خراسان رضوی با وجود مرقد مطهر امامزاده سلطان محمد عابد(ع) برادر ثامن‌الحجج(ع) و دارابودن آب و هوای خوب و ییلاقی، سالیانه پذیرای هزاران زائر و مسافر است، اظهار کرد: در راستای تقویت فضای معنوی این شهر، مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای توسعه بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمدعابد(ع) و تکمیل پروژه احداث مصلی شهر کاخک اختصاص یافت.

وی ادامه داد: مبلغ دو میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال ریال برای توسعه مرقد علامه بهلول، ۹۰۰ میلیون ریال برای حسینیه روستای مند و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای ایستگاه خدمات زائر اختصاص یافته است.

فرماندار گناباد اظهار امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات مناسب، شاهد توسعه کمی و کیفی اماکن مذهبی و زائرسراها در جهت توسعه و ترویج معارف دینی و فرهنگ رضوی باشیم.

۹۴/۰۴/۰۹
مرتضی نوریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی