شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ب.ظ

محرم

                                      


          

  • سلام من به محرم،محرم گل زهرا                      به لطمه های ملائک،به ماتم گل زهرا
  • سلام من به محرم،به تشنگی عجیبش               به بوی سیب زمین غم و حسین غریبش
  • سلام من به محرم،به غصه و غم مهدی              به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی
  • سلام من به محرم،به کربلاو جلالش                  به لحظه های پر ار حزن غرق درد و ملالش
  • سلام من به محرم،به حال خسته زینب               به بینهایت داغ دل شکسته زینب
  • سلام من به محرم،به دست و مشک ابوالفضل      به ناامبدی سقا،به سوز اشک ابوالفضل
  • سلام من به محرم،به قد و قامت اکبر                 به کام خشک اذان گوی زیر نیزه و خنجر
  • سلام من به محرم،به دست و بازوی قاسم          به شوق شهد شهادت حنای گیسوی قاسم
  • سلام من به محرم،به گاهواره اصغر                   به اشک خجلت شاه و گلوی پاره اصغر


فرا رسیدن ماه محرم،ماه عزای سرور و سالار شهیدان،ماه عشق و عاشقی را به همه اهالی محترم مند،مندیهای خارج از شهرستان در جای جای دنیا و شما بازدید کننده  گرامی تسلیت عرض میکنیم.


شورای اسلامی و دهیاری روستای مند

۹۵/۰۷/۱۳
مرتضی نوریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی