شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

خبر 1

حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم گناباد در همایش پیاده روی اربعین حسینی

هادی-شریفی-مند-رهی-سیرمدیر دفتر خدمات زیارتی رهی سیر گناباد گفت: یک هزار نفر از مردم شهرستان گناباد در قالب به صورت انفرادی و یا در قالب گروه های ۵ تا ۱۰ نفره در همایش پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند.

مدیر دفتر خدمات زیارتی رهی سیر گناباد اعلام کرد؛
شرکت ۱۰۰۰ نفر از مردم گناباد در همایش پیاده روی اربعین حسینی
 
مدیر دفتر خدمات زیارتی رهی سیر گناباد گفت: یک هزار نفر از مردم شهرستان گناباد در قالب به صورت انفرادی و یا در قالب گروه های ۵ تا ۱۰ نفره در همایش پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند.
هادی شریفی در گفتگو با خبرنگار ندای گناباد درخصوص تعداد افرادی که در دفتر خدمات زیارتی برای اعزام به کربلای معلی ثبت نام نموده اند، گفت: بنا بر اعلام سازمان حج و زیارت، داشتن گذرنامه و صدور ویزا برای شرکت کنندگان در همایش پیاده روی اربعین حسینی ضروری است و در همین جهت از ۱۰ روز گذشته صدور ویزا توسط دفاتر خدمات زیارتی شهرستان آغاز شد.
وی ادامه داد: بر همین اساس تا کنون برای ۱۰۰۰ نفر از مردم شهرستان گناباد ویزای انفرادی و یا گروهی صادر شده است که این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.
شریفی افزود: علمکرد سازمان حج و زیارت را در صدور ویزا و سایر تمهیدات صورت گرفته برای زائران حسینی نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است.
مدیر دفتر خدمات زیارتی رهی سیر گناباد در خصوص علت ضرورت گرفتن ویزا از سوی مردم گفت: با توجه به وضعیت کنونی کشور عراق و در جهت مدیریت هرچه بهتر اجتماع عظیم عزاداران حسینی، صدور ویزا ضروری است و همشهریان تا دوم آذرماه جهت اخذ ویزا می توانند به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه نمایند.
شریفی درخصوص نکاتی که باید زائران حسینی رعایت نمایند، گفت: زائران حسینی از گذرنامه خود در کشور عراق مراقبت کنند چون با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر این کشور امکان هرگونه سو استفاده ای وجود دارد.
وی افزود: زائران حسینی از سیم کارت های ایران استفاده نکنند و از گوشی های تلفن ساده استفاده نمایند و با توجه به وجود اینترنت رایگان در صورت استفاده از گوش های هوشمند، مراقبت کامل از آن را انجام دهند.

منبع:سایت ندای گناباد
۹۴/۰۹/۰۱
مرتضی نوریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی