شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ق.ظ

سپاسگذاری

بدین وسیله از کلیه دوستان عزیزی که در پروژه پیاده رو سازی خیابان امام حسین(ع) با شورای اسلامی و دهیاری همکاری مینمایند آقایان تقوی فرزندان مرحوم حاج علی اضغر در تهیه آجر ، آقایان مصطفوی در تهیه آب ،آقای حسین علیزاده در انتقال آب مورد نیاز از چاه به محل با تانکر و کلیه مالکین خیابان ،همسایگان و همه اهالی محترم در خصوص صبر و شکیباییشان تا پایان پروزه تقدیر و تشکر میشود.


شورای اسلامی و دهیاری روستای مند

۹۴/۰۶/۱۲
مرتضی نوریان

نظرات (۱)

با سلام و خسته نباشید و آرزوی موفقیت

دهیاری و شورای اسلامی محترم روستای مند

پیرو مکاتبات شفاهی با جنابعالی و دیگر عزیزان شورا و همچنین دهیار پرتلاش روستا ، به اطلاع میرساند برنامه های عمرانی باشگاه به صورت مداوم در حال پیگیری و اجرا میباشد . این برنامه ها با همیاری ورزشکاران و خیرین روستا و همچنین از طریق ارتباط با ادارات مربوطه پشتیبانی میشود .
با توجه به اینکه تداوم این امور که بی شک قسمتی از عملکرد شورا و دهیاری روستا نیز خواهد بود نیازمند منابع مالی میباشد خواهشمند است با توجه به مبلغ مورد نیاز اعلام شده ، همچون گذشته که در انتقال آب و برق به این مجموعه ما را حقیقتا یاری نمودید، در این زمینه هم ما را حمایت و پشتیبانی نمایید .

باتشکر و خداقوت

پاسخ:
سلام
با تشکر از شما حتمأ بنده  در جلسه آتی شورا این موضوع رو مطرح میکنم و سعی میکنم نظر دوستان رو جهت اختصاص مبلغی به باشگاه جلب کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی