شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)

وبلاگ رسمی شورای اسلامی روستای مند - گناباد

شورای اسلامی روستای مند(دوره چهارم)
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۵ ب.ظ

جلسه هم اندیشی محرم

                                               

  

امشب و در آستانه فرا رسیدن ماه محرم ماه عزای حسینی جلسه  هم اندیشی پیرامون برنامه های پذیرایی در  این ماه در محل مسجد جامع  و با حضور سفره داران محترم،اعضای محترم هیأت حسینی،اعضای شورای اسلامی و دهیار و جمعی از اهالی محترم برگزار گردید که پس از تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

1-همچون سالهای گذشته سفره داران محترم با افتخار  میزبان عزاداران حسینی خواهند بود.

2-مقرر گردید تعداد آشپزها و کمک آشپزها بتعداد محدود و با داشتن کارت معاینه سلامت از مرکز بهداشت در محل آشپزخانه  سفره خانه امام حسین(ع) حضور داشته  باشند.

3-غذا فقط در قسمت سفره خانه توزیع خواهد شد و در محل آشپزخانه امکان پذیرایی نخواهد بود.

4- در پایان دهه اول و پس از اتمام مراسم جلسه ای با حضور سفره داران برگزار و هزینه های جانبی از قبیل قبوض اب،برق،گاز به نسبت بین عزیزان تقسیم خواهد شد.
۹۳/۰۷/۲۷
مرتضی نوریان

نظرات (۱)

سلام ،به رسم ادب واجب است از زحمات اخیرشما قدردانی نمایم به خصوص راه اندازی وب، جناب نوریان از هر چه بگذریم سخن ورزشگاه نکوست. شما که مهمانداران امام حسین را کنار هم جمع می کنید، مطمئنم که اجمع آوری خیرین برای ساخت ورزشگاه ومکانی در شان جوانان ،از توان شما خارج نیست خواهش می کنم تمام تلاش خود را در همین محرم بکنید انشالله که امیدی بشود. هر وقت زمین ورزشی را در این وضع می بینم متاسف می شم .باعث خجالته که مندی که این قدر ادعا دارد ،در همین ادعا باقی بماند. من حتی به نماینده گناباد ایمیل فرستادم،تمام تلاشم البته در حد توان ،انجام می دهم،شاید نتیجه بگیریم .انشالله ورزشگاهی در شان مردم وجوانان ساخته شود البته با همت خود این جوانان ومساعدتهای شورا .این جزئی از برنامه هایتان باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی